Skill School Ede Junior

If it’s a good idea, go ahead and do it.

Grace Hopper

SKILL SCHOOL HERO’S ⚡️

Zoiets begin je natuurlijk niet zomaar. Een gratis schoolsysteem creëren kun je alleen doen door samen te werken en dat doen we met een heel bijzonder en groeiend team. Dit bijzondere team zorgt voor een enorm sterke drive én doorzettingsvermogen. Door de verschillende perspectieven en krachten te bundelen, gaan we grootschalige impact veroorzaken. We verbinden het netwerk van (lokale) overheid en lokale initiatieven met het netwerk van ondernemers en creatievelingen.

We vullen met Skill School een paar gaten. We geven kennis over de meest actuele thema’s, maar bieden ook een plek waar je naartoe kunt als je even niet naar huis wil of kan. Of als school niet vanzelfsprekend is (gegaan). Bij Skill School ontdek je jouw talent als je nog niet precies weet waar je goed in bent of leer je juist twee keer zo snel als je jouw talent kunt ontwikkelen met hulp van ons. En bij ons krijg je geen cijfers. Ook weleens lekker. Wij hebben een omgeving gecreëerd waar je je veilig voelt en waar je onze onvoorwaardelijke support krijgt.

Skill School is een stepping stone in je leven en het maakt ons niet uit waar je vandaan komt, welke taal je spreekt of wat je verleden is. Wij bieden een positieve basis om toekomstige dromen en doelen te creëren. We gaan ook samenwerken met werkgevers. Het kan dus zomaar zijn dat je niet alleen maar extra familie krijgt, maar ook nog eens wegloopt met een (bij)baan zodra je mag werken.