Wij hebben een breed scala aan professionals vanuit onwijs veel sectoren en werkvelden die je alles willen laten zien van hun vakgebied. Denk aan contentmakers, acteurs, muzikanten, architecten en meer! Met onze rolmodellen willen wij een voorbeeld zijn, inspireren en ook iedereen motiveren om dromen waar te maken! Wij geven jou een gezonde en positieve basis om toekomstige dromen en doelen te creëren. Bij Skill School zul je op avontuur gaan om te ontdekken waar jij goed in bent, en waar jij blij van wordt. En dat doe je met professionals vanuit het werkveld! Zo zetten wij ons in om talenten te ontdekken, en te ontwikkelen, zodat iedereen kan slagen buiten school, en buiten Skill School.

Samen met onze experts gaan we aan de slag met leuke opdrachten en workshops, die een positieve impact hebben op de maatschappij. Je gaat dus ook echt aan de slag, en vaak werk je aan opdrachten met een maatschappelijk thema. Je mag ontdekken, maken en zelfvertrouwen krijgen. We laten zien dat we met onze krachten en talenten de wereld een stukje mooier kunnen maken.

“ALWAYS STAY TRUE TO YOURSELF AND NEVER LET WHAT SOMEBODY ELSE SAYS DISTRACT YOU FROM YOUR GOALS”

Michelle Obama